»Ob tem je opomnil, da bo treba spremeniti prevozne navade, saj se v EU-ju že načrtuje uvedba emisijskih kuponov tudi za avtomobile.«
»Podeljene so bile ogromne količine emisijskih kuponov, hkrati jih je bilo mogoče prenašati iz leta v leto. Cena emisijskih kuponov je bila ves čas zelo nizka.«
»Če se jim je zdelo, da je cena kuponov primerna, so jih lahko prodali in denar porabili, za kar so želeli.«
»Ni čisto jasno in moram reči, da tudi strokovnjaki ne znamo zelo natančno opredeliti, kdo danes sploh prodaja kupone. Kupone imajo namreč pravico prodajati države.«
»Že večkrat smo javno poudarili, da bi morali biti emisijski kuponi za ogrevanje Šaleške doline brezplačni, kot je to recimo na Poljskem in še kje. Nekatere države so si v dogovoru z Evropsko komisijo izborile, da se plačevanje emisijskih kuponov izloči iz cene. Sprašujemo se, zakaj Slovenija takrat ni premogla dovolj politične moči.«
»Glavno vprašanje je, kdo bo nosil stroške proizvodnje elektrike v času, ko bodo emisijski kuponi zelo visoki.«
»Cene kuponov so takšne, kot so, mi kot ministrstvo se trudimo z različnimi mehanizmi na eni strani zapirati Teš, na drugi strani pa do takrat, ko bo obratoval, mu pomagati, da bo lahko obratoval.«
»Tega zdaj ne bi napovedoval, ker je to stvar trga. Verjetno pa, da se z višanjem cen emisijskih kuponov višajo stroški proizvodnje električne energije in seveda s tem posredno lahko tudi cene električne energije.«
»Ukrep v največji možni meri spodbuja uporabo javnih prevoznih sredstev, ki pri dnevnih prevozih zagotavlja varno, zanesljivo, udobno, ekonomično in trajnostno prevozno sredstvo v teh izrednih razmerah stalnega naraščanja cen energije in goriva.«
»Z uvedbo enotne vozovnice za vse uporabnike medkrajevnega javnega potniškega prometa smo omogočili uporabo kateregakoli prevoznega sredstva in kateregakoli prevoznika na določeni relaciji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju